YO! :P

hejhej :P
hehe nu e jag här igen ;)
Börjar bli kul igen att blogga :)
Just nu så sitter jag och gör inte så mkt. Väntar bara på att Felle ska logga in och så kollar jag runt på lite olika hemsidor :)
Fast jag vet inte än om Felle kommer in eller inte <<
Hon kanske inte får :/
Aja mupp...


Har fortfarande påsklov! Hela lovet har känts ovanligt långt... Ganska tråkigt.. Har typ inte gjort ett skvatt :/
Aja ska se till att jag får ett bra slut :)
Kanske ska in till stan nu på lördag :) Idol kommer ju dit och man får söka kanske ska åka dit bara för att kolla lite har några som jag känner som kanske ska söka men vi får se.


Men nu kommer Dagens låt:


John Mayer - Free Fallin




En grymt bra låt! Hittade den idag och började lyssna på den och nu har den fastnat! Jag har säkert lyssnat på den flera gånger för jag känner igen texten och så.. Men nu har jag fått upp ögonen för den så ta verkligen i akt och lyssna på den :)

Det va allt för mig nu
Ha det!


// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0