Modevisning! :D <3

Tja alla där ute! :P

Nu e jag tillbaka och bloggar idag också :P
Såg att Felle bloggade förut och la upp lite bilder från modevisningen vi va på för nån vecka sen ;)
Hehe det va inte alls alla det va inte ens hälften av alla bilderna :P
Haha vi tog typ nästan 1000 bilder :P
Haha :P

Aja här kommer lite fler bilder av alla de som vi tog :P

Så här tomt va det när jag och Felicia kom till scenen där allt skulle hållas :P
Vi var där 09.15 ;)
Och allt skulle börja kl.13.00 :P
Egentligen var vi där för Robin och Kim som skulle komma och signera och sjunga.
Vi visste inte säkert om Andreas skulle komma men när vi fick reda på det av en person där så blev vi jätte glada i alla fall jag (A)


Klockan Ett va det dags och allt började!
Här är Alexander Hurtig ;)






Andreas Wijk! Som vi väntade på ;)










 Nu var Modevisningen i full gång!






Efter Modevisningen så var det dags för Robin och Kim att sjunga :P



Signeringen Efteråt :P




Det va några bilder från första dagen orkar inte ladda upp några fler just nu men jag tror Frida kommer med några bilder också snart så håll utkik :P

Slutar med en bild på alla oss ;D


Från vänster:
Alexander Hurtig, Felicia/Felle, Lizzah/Lizel, Andreas Wijk och Frida <3


De två dagarna va de bästa i mitt liv! <3

Slutar inlägget med Dagens låt som är :



Linkin Park - Not Alone! <3




Det va allt för just nu :P
Kommer blogga mer imon :) Om ni har tur så kommer det en blogg innan jag lägger mig :)
Men om inte så ha det gött och god natt :)

// Lizzah / Lizel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0