Världens värsta bloggare :P

Tjoo! Här kommer världens värsta bloggare!
Jag har inte heller bloggat på ett tag... ( Fy på mig ) x)

Men nu är äntligen påsklovet här , Hoppas att alla har haft en bra påsk!
Man kan säga att jag , Lizza och Frida har haft det bra iallafall! Vi hade en underbar
''Modelllhelg o sånghelg'' Och träffade Robin bengtsson , Kim , Alexander Wijk , Alexander hurtig (Stavning?) Och massa andra roliga personer!

Jag önskar att jag kunde ha skrivit allt som har hänt med detaljer men det skulle nog ta flera dagar! Men jag kan berätta lite nästa gång jag bloggar, Och så blir det lite bilder med oss och alla kändisar tror jag ;D  

( Och jag LOVAR OCH SVÄR att det ska bli oftare! :D ) Annars så får Lizel och Frida slå mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0