tja glad påsk<3

Det var skit länge sedan jag bloggade jag vet;( sorry...
Men jag har haft mycke att göra i skolan.. Ni tror säkert att det är en ursäkt för att jag inte vill blogga med det är de inte. Men  äntligen får man vara ledig från skolan lite och ta det lungt...
För det första Grattis Mattias för han van let´s dance och ett till Grattis för att han fyllde år föra Måndagen 29år+ så fyllde min hund år samma dag som Matte och han fyllde 8år en gammal Gubbe nu XD

Men till det jag har gjort i alla dom veckorna som jag inte har bloggat på.
Föra Veckan träffade jag Lizzan,´Felle och Hajen 2 kändisar och 2 modeler.
nämligen Robin Bengtsson,Kim Fransson,Andreas Wijk och Alexander Hurtig.
Det var sjukt kul att träffa dom och såntXD Men det roligaste är att Lizzan är kär i Andreas Wijk shhhhhhhh
....

Men det är la det jag har gjort... Eller ne föresten underpåsken var jag o Bingared och var hos några kompisar och sov där 2 nätter.. Det var sjukt kul det med .. vi stutsade på en stutsmata för det mesta så jag har jätte ont i rumpanXD


ääääääääää... jag vet inte  vad jag ska skriva mer!!! 

Dagens låt :Erik Segerstedt-How Did We Change
Den låten är grym:)



///fridah

Men vad ska jag skriva mer då äääääääääää:)
 just det Danny är med i en Musik video med Linda och Velvet kolla här:
Har ni sett att Danny är med i denna soliga video från Los Angeles? http://www.youtube.com/watch?v=U9NAh-mNaeM&feature=email 



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0