Spelningar på G

Spelningar på gång som sagt!
Jag och Felicia har tänkt att åka imon och träffa Anna Bergendahl och Dead by april...
Men som alltid så är det min föräldrar som ska sätta stopp på allt....
Vi hade även tänk att åka på onsdag med frida och träffa Ola !
Men där även samma problem! Mina föräldrar låter mig inte åka!! <<
Blir så sur!
För jag vill verkligen åka! Kan det vara så svårt att bara säga ja?
Fast nu e det ett stort kanske att jag får åka imon och på onsdag! Fast jag vill ju helst åka på onsdag. Jag har inte träffat Ola sen i augusti förra året. :(

Så nu får la jag hitta på nån överenskomelse för att få åka båda de dagarna!
Ska bara komma på vad :/
Hoppas att det blir av för jag vill verkligen åka


Varför kan jag inte få åka!? :(


// Lizel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0