Shit asso!

Shit ! Va tiden går snabbt!
Märkte att vi har inte bloggat nåt sen typ nästan en månad tillbaka.
Asso förlåt till er som följer bloggen men vi har haft så mkt att göra att vi har inte tid..
I alla fall jag... Jag har ganska mkt plugg att göra ....
De här veckorna har jag haft så mkt att göra . Hänt hur många saker som helst.
Just nu har jag, Felle och Fridah påsklov och vi ska försöka blogga så mkt som vi kan.. jag kommer då försöka blogga varje dag.. jag ska även fixa bloggen lite med design och header om jag nu hinner för jag måste plugga nu på lovet och göra klart uppgifter som jag inte e klar med i skolan :/

Jag kommer kanske lägga upp bilder på bloggen vet inte riktigt hur det blir med det men jag tror jag ska fixa det om jag nu får upp några och inte hela sidan trögar.

Nu hinner jag inte blogga mer måste fixa lite med bilder och så.. ska välja ut en bild som jag ska ha med i en fototävling i allum :D

Men jag bloggar mer sen hörs! :)


// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0