PÅSKLOV!

Woho!
Nu börjar vi komma igen i bloggningen :P
Nu har alla tre bloggat på tre dagar :P
Det går frammåt ! haha :P

Jag såg vad Fridah hade skrivit...... <<
Jag e inte kär i Andreas .... Jag gillar han bara ... Han e enormt duktig sångare och så sjukt snäll det e bara det.
Så det så... Så tro inget annat... (A)
Ja vad har man nu gjort... Jag har då inte gjort mkt eller jo idag så va jag på synundersökning ... jätte skoj ... haha nej men det gick bra. Jag har även köpt en ny hårspray min gamla började ta slut :/
Så nu har jag inhandlat

Bobbys hårspray! Jätte bra e den ;)
Så ett tips köp den :P

Ja hmm... det kommer kanske bli lite ändringar på bloggen joo det kommer det.. Så småning om.
Men nu ska jag försöka fixa lite saker som kommer att komma upp på bloggen tror jag :)
Så ha det!

// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0