~~ OLA!! <3 ~~

WOHO!

Idag e det dags att träffa Ola Svensson!! :O :D
E SUPER PEPPAD!
Just nu sitter jag och Felicia i mitt rum och kollar tidtabeller. Vi ska åka om typ två timmar eller nåt :P
Först ska vi på lektion... Och jag kommer va helt borta ! :O :P
Kameran, mobilen, busskortet är laddade och klara för att användas! + pengar i plånboken :P
Det kommer klar komma bilder och sånt på bloggen fram över...fast jag vet inte när jag kan blogga igen för i helgen ska jag åka på konfa läger och jag åker redan på fredag!! :O
Annars kommer Felle och Frida ladda upp bilder och sånt ;D

Fast nu måste vi stänga av datan -.-
Aja men vi kommer blogga snart! :P


// Lizza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0