Ohayyo! ( Godmorrgon! )

Godmorrgon alla! :D Klockan är snart 7 på morrgonen tror jag haha, jag har inte vaknat riktigt än!
Nu när jag ska börja blogga mera så hoppas jag att vi kanske får mer som läser våran blogg ;)

Men idag så är det ganska nervöst! Jag är med i en Erik Grönwall tävling, och vinnaren utses idag! Man skulle svara på några frågor om Erik Grönwall och sen så skulle man skriva ett brev på högst 50 ord om varför man skulle få vinna tävlingen..
Vinsten är en ny telefon och ett samtal från självaste Erik Grönwall!!
Fast själv så hade jag varit gladare för ett telefonsamtal med Erik Segerstedt istället haha, Men det funkar ju lika bra med ett samtal från Erik G.
Oj! Nu skriver jag som om det var jag som hade vunnit tävlingen! Det är ju inte säkert att jag vinner men man kan ju alltid hoppas! Jag håller tummarna och har turen på min sida iallafall ;)

Men jag återkommer lite senare så får vi se hur det blir med telefonen =)
Hoppas att alla får en trevlig fortsatt dag och....
JUST DET! DET KOMMER KANSKE NÅGRA BILDER NU FRÅN MODESHOWEN! DET MÅSTE JAG JU LÄGGA UPP! :D
Snart så kommer det några bilder på Robin Bengtsson , Kim och alla modellerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0