E PÅ ETT GLATT HUMÖR IDAG ! :D

WOHO! :P
Tjenare! :D

Idag e man på ett super glatt humör! :D Och det e verkligen inte så jääätte konsigt! :D
Var redan på ett super bra humör imorse! Väldigt ovanligt... eller kanske... :P
Men jag var ovanligt glad idag :P
En andledning är nog att hela den här veckan i skolan har vart jätte bra i alla fall ovanligt bra ;)
Har haft jätte kul och det har gått bra med allt och så...
Och så nu till den riktiga andledningen...!
När jag kom hem så satte jag mig vid datan och börja kolla igen om allt jag brukar göra...och så kom jag till Olas hemsida... och jag börja bläddra ner och plötsligt skriker jag:

PARTILLEEEE!!!

Får panik... min pappa börja ropa och säger: Va e det ? Vad har hänt?
Och ja ba nej inget ! Haha som ni förstod nog e att OLA SVENSSON KOMMER TILL GÖTEBORG/PARTILLE !!!
Asso shit tänkte jag! Kan detta vara sant ! Kollar igen och så och det va sant! Det va sjukt länge sen jag träffade Ola sist... faktist förra året mer än ett halv år sen... Så nu ska jag, Felle och Frida träffa OLA :D

Fast det finns en andledning till :D
Jag kollar runt på Andreas Wijk blogg .... börjar längst ner för jag hade inte kollat in bloggen sen i söndags kollar genom allt och det tar lite tid och plötsligt ser jag inlägg med rubriken:
FRÅN REPLOKALEN!
Och ja ba vad nu?
Kollar inlägget och det står! :

Att han har blivit inbjuden till Gilaed för att sjunga! nu på söndag! Och jag får panik och ringer Felle och vi snackar och bestämmer oss för att åka dit... :D

Så nu på söndag ska vi träffa underbaraste Andreas Wijk igen! :D
Ska bli jätte kul! :D

Vi hade en massa problem innan hur jag och Felle skulle ta oss dit men nu e allt typ fixat och det ska bli skoj :D

Men nu måste jag dra :/
Ska duscha och måste stänga av datan :/

herrå
kommer inte blogga mer i helgen jo kanske på söndag få se om jag får tillgång till datan


// Lizza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0