DANNMARK =)



tjoo alla! nu är jag hemma från Dannmark!
 Jag är både glad och rik!
Här kommer några bilder för dom som vill se ;)


Dannmarksbåten




Jag ( Ja,jag vet jag ser jätteglad ut haha ;))


JÄTTEFINT väder var det i dannmark!



Här vinkade vi av Sverige! ;)



En muffins! Och en liten del av min Frida tidning.



En bro ( WOW jag vet! :O )




På vägen hem så testade jag på mig lyckan och spelade lite på spelmaskinerna... Jag blev hela 1120kr rikare haha! Tur eller skicklighet? :D





Jag hade gjärna lagt upp flera bilder från dagarna vi var i dannmark! Men jag tror inte att alla är så intresserade av att se så det var KANSKE allt från mig ;)

Hoppas att ni har haft ett lika underbart påsklov som jag har haft!
Men nu börjar det jobbiga imon också :/ Men jag överlever
Ha det gött alla // Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0