~~Anna Bergendahl + Dead by April!~~

WOHO! :D
Igår så träffade vi(Jag och Felicia), Anna Bergendahl och Dead By april! :D

Först på morgonen hade vi ganska bråttom... vi vaknade vid typ 8 tiden och då hade vi inte riktigt bestämt att vi skulle åka för jag visste inte om jag fick åka men då hade jag fått det kvällen innan så jag ringde Felle och vi bestämde att åka...Vi skulle få skjuts till lerum och sen där skulle vi ta tåget.

Jag hade knappt en halvtimme på mig och fixa i ordning mig och jag hade precis vaknat typ!
Så jag fick panik men vi klarade oss..även om vi missade första tåget :P

Vi kom till allum runt tio tiden xD
Det började vid tolv så vi var där ganska tididgt :P
Vi skulle egentligen åka runt elva men så blev det inte :P


Så här såg det ut när vi kom dit ! :P


Hehe inte så mkt folk men i alla fall lite mer än förra gången när vi skulle på modevisningen :P

Väl där så mötte vi vakten Lukas som var jätte snäll sist. Han kände igen oss och hejade :)

Efter två timmars väntande och godis ätande så började det! :D
Vi stod längs fram så vi såg ganska bra ;)






Efteråt så var det signering...! Vi ställde oss i kön... och då säger han som typ e konferancer eller nåt att det e bara de som har skiva som får signering i alla fall först och främst..
Så vi frågade vakten Lukas om vi fick gå upp på scenen.. han ba visst men först de med skivor ... men kom med här så kan ni ställa er här så kan vi släppa in er lite senare...

Så gick vid brevid scenen där de släppte in och där fick vänta liten stund och sen så fick vi komma fram ;)
Signeringen va inte något speciellt det gick så snabbt...
Man fick heller inte ta ett sånt vanligt kort med Anna ... som man står brevid henne pga risk att hon skulle bli sjuk .. :/
Aja men vi fick kort i alla fall fast på ett litet annat sätt :P


Jag , Anna och Felicia!


Sedan efter en stund så gick Anna och vi önskade henne lycka till i oslo :)

Vi gick och satte oss en stund och vi ville verkligen åka till liseberg och kolla på DBA.
Så vi försökte få min mamma låta oss åka och till slut efter många samtal så fick vi! :D
Så vid tre tiden va vi iväg mot Lisse! :D

Vid typ fyra tiden så kom vi dit och vi gick till scenen för att kolla in hur många det va och då såg det ut så här! :



Vi fick värsta chocken! Asso 6 pers framför scenen och kl. va runt fyra tiden! ( det skulle börja kl.19.00.)
Vi e ganska vana att det e o alla fall minst 15 pers vid scenen innan på andra spelningar.


Vi tänkte att det inte va ingen ide att sätta sig och vänta så vi gick för att äta...
Efter vi åt så gick vi tillbaka till scenen och då hade det kommit lite fler ändå ;)
Och då hade Maria och Linda några kompisar kommit och vi gick till de och ställde oss.. DBA hade just då soundcheckat!




Efter två långa timmar väntan så började det!








Sedan va det signering! Och det va den sjukaste och roligaste signeringen vi har varit på! (i alla fall för mig :P)

Vi kom jätte långt fram typ de tio första ... signeringen va inte så jätte lång.. Det gick snabbt eller aa ganska snabbt i alla fall ...
Jag frågade om jag kunde få ta kort med Jimmy han ba visst och vi bara stod där och kolla för jag visste inte hur för det va ganska trångt som du ser:




Så han sa:
- vi kan ta det senare :)
och jag ba visst.
Så vi fortsatte till de andra. Sedan så stannade vi precis brevid stängslet vid Marcus.
Vi stod där till hela signeringen slutade :P
Haha vi stod och pratade med Marcus xD Jätte kul! Och han typ snackade hela tiden.. när han signerade med alla. :P
Super skoj sedan så fick vi bild med några av bandet och jag fick en kram av Jimmy :D







hehe sista bilden e ju klart bäst! ;D

Vi åkte sedan till min moster och sov över där! Så sjukt kul va det!
Tack till alla som gjorde denna dag möjlig! Ni vet vilka ni e ;D

// Lizza

P.S. ska påpeka det här e låångt ifrån alla bilder vi tog! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0