Tjena Lizza här!

Tjena Lizza här!

Hoppas det finns några som läser denna blogg!
Vi har ju precis starta bloggen så vi har inte så många förhoppningar!
Aja idag har jag vart och kollat på bio med skolan vi såg "Prinsessan".
Den var väldigt bra! Fast lite tråkig, jag brukar inte kolla på sånna filmer jag brukar kolla på action filmer i vanliga fall. Aja men vad gör det... Dagen har varit väldigt bra!
Min kompis åker till Tunisien (stavning?) imon! Kommer inte se henne på en vecka!!
Fast jag åker själv utomlands! Jag ska till Usa på onsdag!! Det ska bli super kul!

Det skulle vara coolt om jag såg typ Beyonce eller Linkin Park eller Jonas Brothers där!!!
OHHH!!! VAD HÄFTIGT!!!

HahaXD
Jag kommer kanske inte kommer blogga nån mer denna veckan kanske imon.... men det tror jag inte... Aja ni får klara er utan mig ;)

Ska försöka blogga när jag e i Usa ska fråga om min mamma kan ta med sin laptop eller om vi går till ett internetcafe ;D

Aja måste sluta ska till scouterna !
Ha det gött!

Kram Lizza!

Kram Lizzah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0