Är hemma från Usa!

Tjena är hemma från Usa nu!


Kom hem i torsdags! Har inte kunnat blogga tyvär!
Såg att ingen av Felle och Fridah har bloggat.... Orsaken att Felle inte har bloggat är för hennes data har krashat så hon har ingen tillgång till datan och Fridah så vet jag inte men aja baja henne!
Nu har vi lov och i alla fall jag kommer försöka blogga varje dag på lovet!

Kollade på idol alla var sjukt grymma ! Men en av mina favoriter som är Nicklas åkte ut! :(
Mina favoriter som är kvar nu är Erik Grönwall och Rabih Jaber! Men alla är sjukt grymma !

Vilken är eran favorit då??
Kommentera gärna svaret! Vi skulle bli jätte glada!

E.M.D. uppdateringar kommer jag skriva senare idag tror jag om jag hinner !
Ska gå iväg sen till församlingshemmet på take off!
Vet inte riktigt vad det är men aaa....
Just det jag ska träffa Alexander Rybak imon!!
Det ska bli sjukt kul!! Ska dit med Felle och Fridah!

och en sak till varje dag så ska jag ge ett eller flera musik tips... en låt eller artist och just nu så är musik tipset Sepideh Vaziri's låt Belivie som kommer här nedanför!







Den är så grym lyssna på den ! Det är värt det!


Det var allt för nu!
Ha det gött!!

Kram Lizzah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0