tjena!

Tjena Lizzah, Fridah och Felle här!

Sorry att vi inte har kunnat bloggat .... det har vart ganska mkt att göra och Fridah har bland annat inte kunnat komma in på bloggen av någon konstigt andledning !
Felle vet knappt hur man gör så nu ska vi ha en liten kurs i hur man bloggar XD
Jag (Lizzah) har inte kunnat för jag har inte haft tillgång till datan i några dagar... Aja men nu i alla fall jag tillbaka!

Ska tjöta på de andra! Felle ochh Fridah ska sova över hos mig en natt! De kom hit idag vid ett halv två tiden! Så hela dagen har vart fullt upp! xD
Vi har i alla fall haft jäätte skoj!
Men nu ska vi snart sova...! Ska kunna komma upp imon! xD

Aja det var nog allt för nu!

Ha det gött!


Kram Lizzah, Fridah och Felle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0