Comeback!?

Hej! Märker ju att vi faktiskt har NÅGRA få läsare här dagligen,
tänkte att det kunde vara kul att få något nytt att läsa om då?
Som ni läser på rubriken, jag har snackat lite med Lizza, och vi får se vad som händer.. :)

Liten allmän uppdatering om mig (Felicia) just nu då: Höstlov, Vem kan må dåligt av det?
Tyvärr så finns det ju alltid läxor att göra som ska vara klara när lovet är slut, Men jag lyckas alltid
skjuta upp det till nästa dag...
Annars är allt grymt bra, Skolan går helt okej och mina nya kompisar i skolan lyckas alltid få mig på gott humör.
Jag trivs verkligen bra på skolan! :)

Tills dess slänger jag upp dagens låt:


Ha det gött, Vi hörs, Kramar//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0