Min dag!

Hej alla! //Felicia
Hela min dag!

igår kväll fick jag reda på att jag skulle spela in några nya låtar idag!

Mysigt uppvaknande av katten halv 8.
äter frukost (med katten)
(försöker)kollar datan med katten x)



ey! ni som har katter..Brukar de ligga såhär i erat knä!?!?




................

Klockan 09.40 ger sig jag och mamma iväg mot nordstan!
klockan 11.00 framme!
Det första jag la märke till när jag kom in var håkans fina ramar med bilder på artister o skivor!
sedan fick jag testa att sjunga! och jag kan ju påpeka det att hans låtar var SJUKT BRA!

......
Efter det så gav jag och mamma oss iväg för att fika!




Le Pain Francais!
skitgott!



Snart blir det Eurovision song contest! :)
GO sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0