skolan igen sen :/

tjoo sitter hemma just nu men ska till baka till skolan vid 13.50 för det börjar näst sista lektionen :( sen är det gympa då :) i dag ska vi styrketräna och göra olika rörelser till musik de kommer säkert att bli jätte kul varje gång men inte behöver göra några bollsporter så är gympan kul :)  nästa vecka ska vi ha basket bajs :( men det är jag ganska bra på fast rädd för bollen är jag :P   men det ordnar säkert ,,, Sen efter kommer pappa och kör hem mig :) sen äta och träna med hunden texas jippie tränade faktist lite i går och det gick så där men hoppas det går bättre i dag för då kanse jag kan träna med andra hundar också om jag får låna lite hundar från hundagiset och träna med . Sen efter det ska jag ringa min vän heidi för att vi kanse ska göra nåt i dag. och då kanse vi åker ut cyklar en sväng jag kan fota då så jag tror det kommer lite foton i dag jippie :) Sen är det bara att slappa och ta kvälls promenaden med hunden och sen se bigbrother men vi ses imon hoppas jag ska ha hemkunskap då och då ska ni få se Louise Mimmi och mitt mäster verk hahahha a la fridah :) kram på er så ses vi snart igen.



P.S jag ser att det är bara jag som bloggar här för tiden :O mongo ..... Ska prata med Felle och lizel men måste dra nu skolan lokar <<





heheh var bara tvygen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0