Sammanfattning av vårat 2010!

Okej här kommer våran sena sammanfattning av vårat 2010! xD
Skulle ha lagt upp det igår men det va nåt fjompigt som hände så det kom aldrig upp -.-
Aja här kommer det i alla fall! ;)

" Bättre sent än aldrig! "

----------

Vi har varit med om väldigt mkt 2010..!


Vi har både träffat folk som vi gillar .....



och sånna som vi ogillar...



Vi har även träffat på flera underbara människor...!

Så som Erik Grönwall.....



.....Alexander Hurtig och Andreas Wijk....



.....Alexander Rybak....



....Eric Saade....



.....Daniel Norberg....



....Olle Hedberg...



....Andreas Weise....



....Måns Zelmerlöw...



....Ola Svensson....



...Darin.....



och många fler...! :D




Vi har även fått flera nya fina kompisar...!





Och ännu fler..som vi håller med kontakten än idag! :D

Jag har även fått upp kontakten med flera av mina gamla kompisar från innan ! :D

Jag fick även min älskade systemkamera som jag har använt vääldigt flitigt under året!




Haha vi har även bakat väldigt mkt ... :P





Jag konfirmerades även under året..!



Felle fick en RIKTIGT stor överraskning på hennes födelsedag..!
och hennes reaktion... OSLAGBAR!



Jag och Felle åkte även till Rytmus för att göra ett skolprojekt väl där så träffade vi på en gäng
med härliga männsikor.. :D



Felle och jag agerade även fotografer och modeller på våran prao...!
det va super kul! :D



Felle har målat VÄLDIGT fina bilder under året...!



Det har även Frida gjort...!




Både jag och Felle har uppträtt under året...



Frida har passat flera hundar på hundagiset...



Vi har upptäckt flera nya artister som nu, idag är våra idoler..!











Min och Felles klass anordnade även en talangtävling som va riktigt kul även om det va sjukt mkt stress och så ;)
Våra nyfunna vänner Marcus och Rasmus va även där och sjöng och spelade för oss :)




Utöver alla spelningar och artister så hade vi även sjukt skoj med familj och andra vänner...!

Ungefär så här kunde Felle i alla fall se ut när hon såg ut som gladast ;) 
( E förmodligen dödens när Felle ser denna bilden... men vad gör det? ;P  )




Men det har inte alltid varit toppen under året...
Flera besvikelser, missförstånd, bråk lite här och där (men inte med varandra ;) ) 
och jaa planer som inte gick så bra som vi hade tänkt...




Så ja som alla andra har det vart både dalar och toppar under året..!
Och tack gud att det har varit sjukt mkt fler toppar än dalar..! :D

Så ja vi har haft ett underbar år tillsammans och jag e sjukt glad över att vi har hittat så många nya fina vänner
som vi har fått .. ! :)
E sjukt glad att fått träffa er alla...!




Och slutet på året så hände det något otroligt...!
Efter ca 2 år väntan så fick jag, Felle och Frida en bild med våra största idoler..!







så snacka om att vi va super GLADA! :D

Hehe det va ju även ett grymt slut på året...! :D

Fast det va inte riktigt slut där...

För vi firade även jul .....



...och nyår med familj och vänner..!





Och där va en liten sammanfattning vårat 2010!

Tack ALLA som vi har stött på både nya/gamla kompisar, andra bekanta ansikten,  våra idoler,
till varandra och ett STORT TACK till våra föräldrar som har låtit oss åka överallt och stått ut med vårat tjöt om att få åka..! :D

SÅ SUPER TACK TILL ALLA SOM VI HAR STÖTT PÅ 2010!

Nu är det 2011!

Så ... Nytt år, nya tag, nya möten och nya upplevelser !

2011 HERE WE COME! :D <3


// Lizza

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket underbart år! :)

2011-01-19 @ 23:12:33
Postat av: Emilia

Ååååh söta lilla Olle! :)))

2011-04-23 @ 15:30:07
URL: http://livetsugerutandig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0