halo

I dag har det varit en riktigt trög dag.. De är inte roligt att gå till skolan när man är trött när väckar klockan ringde i morse trode jag att de var mitt i natten.. :/ jag som ville sova längre jag är en som vill sova tills kroppen är helt utvilad . Så under sportlovet vi har nästa vecka så kommer jag sova lääääääääääännnnnnnnggggggggggggeeeeeeeeee :)  så är det ju en EMD spelning på nästa söndag fan vad jag  längtar :) 



I morgon så har vi Na prov i svenska -_-  hatar de ... Denna gången ska man skriva en uppsats på 2 timmar :( Orka säger jag bara jag kommer vara helt slut.. Sen ska jag i begravning.(Min farmor begravning ;() Jag kommer grina i hjäll mig. Jag vill inte ens gå men måste för att vissa respetk för henne :(


jajaj ska dra nu sitter och kollar på Alowed den är mongad:P

// Fridah

P.s jag vet flum blev det i bloggen i dag men det måste de vara nån gång sjäkilt  när man är trött... som jag är jag är döts trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0