Våra enskilda bloggar! ^^


Tjooo! ^^

Oj... Vi är visst riktigt sega på att blogga här ser jag...! :)

Men ja ... det är mycket i skolan just nu och vi har inte så jätte mycket tid till att blogga..
Sen så finns det även inte så mycket att blogga om ... :)

Men vi kämpar på ^^

Kan då passa på att berätta att vi har även varsin egen blogg vid sidan av denna bloggen,
som vi uppdaterar lite mer på så ni kan kika in på de för att kolla in och se vad vi gör för kul ... :P
även om vi inte bloggar här... ^^
Så här har ni de:

Felle's blogg hittar ni HÄR ! ^^

Frida's blogg hittar ni HÄR! ^^

och min ( Lizza ) blogg hittar ni HÄR! ^^

Men jag lovar ... att vi kommer försöka bli bätte på att blogga här..! ^^

Men nu ska jag sova så ni får ha det gött så hörs vi..! ^^


Godnatt..! ^^




// kram Lizza ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0