Halloj

Halloj! :P

Ganska länge sen man slängde upp en blogg nu :/
Men nu e man här igen ! :P
Den här veckan i skolan har vart ganska stressad. Har pluggat ganska mkt . För nästa vecka på tisdag så sätts betygen. E klar med allt.. det tror jag i alla fall.. ett SO arbete skulle in idag men va inte klar så jag gjorde klart det hemma så jag ska lämna in det på måndag.

Snart e det sommarlov ju! Läängtar! Ska bli kul med konserter som vi ska gå på super kul!
Fast innan sommarlovet börjar har vi mkt att göra . I alla fall jag...

Imon: Åka iväg med Felle och träffa Andreas Wijk. Han ska sjunga inne i stan. SKa kanske även se Neo uppträda i allum men det e inte säkert än.

Måndag: En massa plugg och förberedelser inför mässa på tisdagen.

Tisdag: Mässa med skolan och kanske åka och kolla på Salem Al Fakir på liseberg! :D

Fredag: Åka på någon fest kommer inte ihåg vad för fest :P

Lördag: Ska kolla på Green Day i Ullevi!! Har ståplats! :P :D


bloggar mer imon måste dra nu ha det gött!

// Lizzah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0