~~Studiedag!~~

Tja!
Ja då e det helg igen! Har inte kunnat blogga innan för det har vart så mkt som jag måste ha gjort... så som tränat, fixa ordning några saker och lite annat. :)
Igår så var det festen ! Som jag och Felle skulle göra en överraskning!
Vi skulle sjunga! Värsta panik fick jag innan...
Det gick ganska bra men jag lät falskt.... :/
Tappade inte texten som tur va men jag glömde lite av dansen..... :/
Så jag ser hur dum som helst ut!
Vi sjöng Jennie let me love you med min brosa... och så sen sjöng bara vi två If only you :)
Värsta draget va det :) Nästan alla diggade med och sjöng med kul :)
Det va typ första gången för mig att sjönga inför en publik..
min brosa och Felle hade gjort det flera gånger så de va lite mer vana men jag försökte och dog inte :P
Tror det i alla fall :)
Det hände lite saker på festen mellan mig och några andra både dåliga och bra saker.
Fast det tänker jag inte ta

Men annars va festen jätte kul  även om vi missade melle :)
Så nu till rubriken... imon har jag och Felle studiedag! och då kanske vi ska åka och träffa Fridah :)
Hoppas att det går för jag vill verkligen träffa Frida med Felle ! Va några veckor sen nu

Det va allt för nu.. ska försöka blogga lite sen så kommer det även lite bilder :)

Ha det!

// Lizzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0