Ciao

Det verkar bara vara jag som bloggar här XD hhaha ne skojar bara men jag fattar inte att det flummigaste personen ska blogg asså jag.....
Jag kan ju knappt stava XD


Men ihjälla fall denna vecka har det varit sjukt mycke och göra i skolan.. Många arveten som ska in och sånt,och jag hade typ inte gjort nånting som jag har rå pluggat denna veckan.Äntligen så är det helg... + för att jag fick presenter av min farmor i dag den 3:e Twiligt boken pennor och sånt.



Just nu sitter jag och väntar på att Let´s dance ska börja igen och sen ska jag gå och lägga mig.... hoppas verkligen att Mattias<3 går vidare Fan o, Willy går vidare jag kommer att bli förbanad... Nu är det bane mig nog med han ,,, hoppas att det var hans sista chans att danca i TV:) då blir jag jätte glad-



HMMMMMMMMM..................
vad ska jag skriva mer


hmmmmmmmmmmm

Men jag kommer inte  på nåt mer så


















kram Fridah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0