"7 mars"

Idag har jag inte gjort så mkt... I morse var jag i kyrkan .. annars har jag inte gjort nåt .. bara suttit vid datan ;)
Skulle ha bloggat igår men jag hade verkligen ingen lust... sorry
men nu e jag här! :)
Jaa då e det söndag och imon e det skola igen då =/
Ska faktist bli ganska kul! Allt jag gör på helgerna e att sitta vid datan..i alla fall tre veckor tillbaka.. börjar bli lite tråkigt att göra det bara ..
Men nu några veckor framåt så kommer jag ha fullt upp !
Nästa vecka på lördagen så ska jag och Felle på fest hos min moster som fyller 40 och då ska vi göra en överraskning för henne ! Det ska bli jääätte kul... fast överraskningen e kanske inte så kul men festen ska bli kul att gå på =)
Träffa kompisar och så.. fast vi kanske missar mello :/

Hoppas inte!
Sen så på söndagen så ska vi ha liten fest för min mamma som har fyllt år.
Så jaa den helgen blir det fullt upp och då kanske jag inte bloggar alls men jag ska försöka...
Helgen efter det på fredagen så ska hela min klass hålla en talangtävling!
Det ska bli sjukt skoj! Hoppas allt gå bra bara...

just det skulle försöka fixa bloggen .. Ska ändra design när jag hinner och så.. ska även börja lägga upp bilder ;)
Så här kommer en bild som jag tog för ett tag sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0