"5 mars"

hej

jag vet jag har inte bloggat på skit läänge! Men asso jag har typ inget att berätta ... och jag hinner typ inte heller.
Just nu e det väldigt mkt med skolan och så.
Hänt massa saker och så...  Jag tränar och för fullt för en överrasknings grej för min moster som fyller 40 =)
Det e bara en vecka kvar tills den dagen! :O
Måste träna lite till! Vill inte tabba mig och göra bort mig för alla där! skulle bli såååååå pinsammt! men jag har Felle som e med ;)

hehe... jag ska försöka blogga mer men det e inte alltid lätt..
Får ju bara ha datan på helgerna och då e jag oftast borta... På fest eller något annat.

Just det jag ska också fixa en ny design och fixa själva bloggen så den blir lite finare =)
Om nu jag kan göra det "/
Hoppas xP

Oj va tiden går! Egentligen skulle jag stänga av för 30 minuter sen! :O
SHIT! Måste göra det nu! :O
Annars blir mina föräldrar sura och jag kanske inte får använda datan imon/idag -.-

Ha det !
Kram Lizzah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0