Glad midsommar!

Tjabba alla! Felle här.. Sorry, Har inte heller bloggat så mycket det sista. Det har verkligen hänt massa saker och jag har inte varit på blogg humör :/  
Men allt ska väl bli bra nu
(hoppas jag)

:p

Men jag kan lova att snart blir det riktigt mykt. bilder här på sidan ;-))
Just nu sitter jag o familjen hos grannen!
Firar midsommar.. O jag e osocial ( Stavning? )
O sitter vid datan istället haha ;)

Men jag måste vara lite social iallafall!

Så ha en riktigi bra midsommar allihopa!! :D

KRAM! // Felle

( AAH! Lite bilder får jag la ladda upp ändå!! )


(Dom första bilderna är från Lotta på liseberg! )
 






( Dessa bilder är från idag ;-D )

´









Det kommer att komma flera bilder sen ;-))
(LOVAR! )
Hoppas att ni alla får en lika trevlig och varm sommar som jag!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0