Trött,slitten.slut,glad!!!

Godmorgon alla där ute  klockan är nu halv 8 jag gick upp klockan 7 om morse för att ta e mot den hunden jag passar.... Shit vad segt det var asså jag la mig inye fören halv 1 i går så jag är ganska trött nu Harry (hunden) och jag kanse tar en tupplur i soffan sen....  Juste det jag vid 6 tiden bär det av till Liseberg ska ditt och träffa Lizzah och en annan kompis som heter Heidi.... Då kommer sitta där hela dagen :O är imponerad!!!!! jag kan inte komma så tidigt för att jag passar Harry och ägaren kommer och hämtar han kl 6.... Så det går inte att komma ditt tidigt för mig ...... Tack Lizzah och Heidi som ska passa plats för mig och jag önskar er roliga timmar + tror jag att det kommer att regna :*( Men vi ses sen i hjälla falll ni får ju se Måns före mig :) men herrå


Kram kram Fridah


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-19 @ 08:17:11
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0